۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰

رئیس صمت ساوجبلاغ خبر داد؛

انجام بیش از ۳۴۰۰ مورد بازرسی در ساوجبلاغ

انجام بیش از ۳۴۰۰ مورد بازرسی در ساوجبلاغ

 البرز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساوجبلاغ از انجام بیش از ۳۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و توزیعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زارعکار صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره شهرستان ساوجبلاغ در سال ۱۴۰۰ تعداد یک هزار و ۸۳۴ فقره پروانه کسب صادر کرده است، همچنین ۱۲ جلسه کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی برگزار شده که ۱۵۱ مصوبه داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد و در همین راستا ۵۴۶ فقره برگ جریمه صادر شد، همچنین تعداد ۷۴ مورد گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این شهرستان انجام شده است و در همین راستا تعداد ۷۰۳ مورد تخلف به ارزش ریالی ۱۰۲ میلیارد ریال محرز شده است.

زارعکار گفت: در همین مدت به منظور متعادل‌سازی قیمت‌ها و تنظیم بازار ۲ هزار و ۲۳۶ تٌن کالا در سطح شهرستان توزیع شده است که از این مقدار حدود ۱ یک هزار و ۵۲۷ تُن مرغ گرم، ۱۰۶ تُن مرغ منجمد، ۳۴۱ تُن برنج خارجی، ۸۲ تُن روغن ویژه صنوف، ۱۷۴ تُن شکر و ۶ تُن گوشت قرمز منجمد از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق فروشگاه‌ها با قیمت مصوب تنظیم بازار در سطح این شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 5440989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha